با تصمیم سازمان لیگ بسکتبال صورت گرفت؛

حذف تیم بستکبال توفارقان از لیگ برتر

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال گفت: توفارقان آذرشهر، طبق قانون از لیگ کنار گذاشته و بعید است در تصمیمی که گرفته شده، تجدید نظر شود.

به گزارش رایدپرس،در حالی که سایت فدراسیون بسکتبال، نتیجه دیدار دو تیم توفارقان آذر شهر و صنایع هرمزگان در هجدهم لیگ برتر را ۶۰ بر ۶۹ به سود نماینده بندرعباس اعلام کرده بود اما سازمان لیگ، خبر از حذف تیم توفارقان به دلیل خودداری از پایان بازی داد.

نصرت‌الله جعفریان، رئیس سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال گفت: تیم توفارقان، بازی مقابل صنایع هرمزگان را به پایان نبرد و مسابقه، ناتمام ماند. این برای دومین بار در فصل جاری است که توفارقان به خاطر عدم شرکت در بازی و یا نیمه‌تمام ماندن، متحمل باخت فنی می‌شود.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال ادامه داد: توفارقان آذرشهر، طبق قانون از لیگ کنار گذاشته و همه امتیازات آنها نیز حذف خواهد شد. البته مسئولان توفارقان، حق اعتراض دارند ولی بعید است در تصمیمی که گرفته شده، تجدید نظر شود.

همچنین معزی‌فر دبیر فدراسیون بسکتبال، در خصوص کنار گذاشتن تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر از لیگ برتر اظهار داشت:روز پنج‌شنبه در این خصوص تشکیل جلسه دادیم و با اتفاق آرا تصمیم بر این گرفته شد که این تیم به دلیل دو باخت فنی از دور مسابقات کنار گذاشته شود.

وی در واکنش به این سوال که گفته می‌شود مسئولان تیم توفارقان، باخت فنی را قبول ندارند، گفت:اگر استدلال و دلایلی دارند، می‌توانند آن را به کمیته انضباطی با سازمان لیگ ارائه کنند اما در تصاویر مشخص است چه اتفاقی رخ داده و این مسئله روشن و شفاف است اما باز هم برای آنکه حقی ضایع نشود آماده هستیم تا مستندات آنها را هم دریافت و بررسی کنیم.

انتهای پیام/