مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خبرداد؛

ادامه فعالیت اتوبوس ویژه بانوان در مسیر تندرو

عباس‌نژاد گفت: فعالیت ناوگان ویژه بانوان در توزیع مسافران و کاستن از حجم آن در ایستگاه‌ها و کاهش تراکم مسافر در ساعات پیک، مؤثر است.

به گزارش رایدپرس.مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: فعالیت ناوگان ویژه بانوان در توزیع مسافران و کاستن از حجم آن در ایستگاه‌ها و کاهش تراکم مسافر در ساعات پیک، مؤثر است.

پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: با توجه به بالا بودن حجم بانوان مسافر در اتوبوس‌های مسیر تندرو و در راستای رفاه مسافران، اتوبوس های ویژه بانوان در مسیر تندرو فعالیت می کنند.

وی افزود: اتوبوس‌های ویژه بانوان بعد از ظهر در مسیر تندرو فعال بوده و نسبت به انجام خدمات حمل و نقل عمومی به بانوان اقدام می‌کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با تأکید بر اینکه بانوان بخش قابل توجهی از مسافران ناوگان اتوبوسرانی تبریز را تشکیل می‌دهند یادآور شد: این خدمات شهری در جهت آسایش و رفاه حال عموم شهروندان تعبیه شده است لازم به ذکر است استفاده از این اتوبوس‌ها با همان کرایه مصوب انجام می گیرد.

عباس نژاد تصریح کرد: ناوگان ویژه بانوان در توزیع مسافران و کاستن از حجم آن در ایستگاه‌ها و کاهش تراکم مسافر در ساعات پیک، مؤثر بوده و تا زمانی که به خدمات این اتوبوس‌ها نیاز باشد و شهروندان از این طرح استقبال کنند، این اتوبوس ها به خدمات‌رسانی خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/